piątek, 9 listopada 2012

TAG.

Hej :) zostałam oTAGowana przez http://standardowa21.blogspot.com i przychodzę do was z odpowiedziami na pytania :)

1. Twój ulubiony balsam/ masło do ciała? Garnier Intensywna Pięlęgnacja, mleczko do ciała.
2. Jaki krem mi polecisz na bardzo suche, popękane dłonie? Sama szukam takiego kremu...
3. Jaką masz cerę i twój ulubieniec do jej pielęgnacji? Mam cerę mieszaną, w kierunku tłustej, moim faworytem jest żel do mycia buzi, vichy normaderm :)
4. Jaka jest twoim zdaniem dobra odżywka do paznokci? Odżywka firmy Nail Tek.
5. Jaka jest twoja ulubiona odżywka do włosów i dlaczego? Zdecydowanie Elseve Nutri - Gloss, odżywka upiększająca. Zdecydowanie mój faworyt, włosy po niej są miękkie, pełne blasku- cudowne :)
6. Twój ulubieniec z niskiej półki cenowej? Puder synergen :)
7. Czy uległaś "modzie" na włosomaniactwo? Wydaje mi się, że moda nie była mi do tego potrzebna, na punkcie moich włosów i bez tego jestem zafiksowana :>
8. Czym się aktualnie zajmujesz? Praca, studia.. Uczę się w liceum :)
9. Może masz jakieś hobby poza blogiem? Gram w siatkówkę, jeżdżę na snowboardzie i nałogowo kupuję :>
10. Kraj który chętnie odwiedziłabyś w niedalekiej przyszłości? UK, zdecydowanie.
11. Twoja największa kosmetyczna zachcianka? W tym momencie pragnę idealnego bronzera :)

To wszystko na dzisiaj, trzymajcie się :)

2 komentarze:

  1. Uwielbiam Garnierowskie nawilżacze :) Odżywki też mają niezłe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odzywki srednio lubie, są dla mnie jakies slabo wydajne :(

      Usuń