środa, 7 listopada 2012

Brwi.

Hej. Dzisiaj przychodzę do was, aby pokazać czym maluję moje brwi.
Dodam tylko, że używam pędzelka do brwi z essence lub pędzla 266 z Mac.






na początku przestraszyłam się, bo na ręce jest metaliczny
jednak nie widać tego na brwiach :)





używam cienia białego, pod łuk brwiowy

 
od góry: biały cień z rimmel'a do podkreślania łuku
cień essence, kredka essence, kredka miss sporty,
cień z wibo


żelem z avonu czasem czeszę włoski, aby się trzymały
nie jest to jednak codzienna czynność


A jakie są wasze ulubione kosmetyki do brwi? :)

6 komentarzy:

  1. A ja rawie nic nie stosuję na brwi... to błąd?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. absolutnie nie, jestes szczesciara ze nic nie musisz :) ja dawno temu oddalam sie w rece niezbyt kompetentnej pani, ktora moje brwi zniszczyla i teraz powoli wracaja do jakiegos ladu, ale troche im to zajmie : (

      Usuń
  2. zostałaś otagowana :) zapraszam do zabawy

    http://standardowa21.blogspot.com/2012/11/liebster-blog-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też w sumie nic nie stosuję do brwi bo mam dosyć widoczne przy moim kolorze włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez mam widoczne brwi, bo przy blond wlosach, mam brwi ciemne, ale tak jak juz pisalam, przyczepic mozna sie do ksztaltu.. jeszcze jakies 3 miesiace mam nadzieje i pozegnam sie z ta partia makijazu:)

      Usuń