sobota, 29 września 2012

kosmetykizameryki :)

Hej! Ostatnio zamawiałam produkty ze strony kosmetykizameryki.pl

Oto co zamówiłam:
Revitale, Magnetyczne płatki na nos. Cena: 1,99
Zamówiłam dwie sztuki, jedną już zużyłam. Z "przodu" nosa w sumie nic specjalnego nie wyjęło, natomiast po bokach powychodziło naprawdę sporo! Minus, za usuwanie. Bolało jak nigdy, a płatków zużyłam nie mało i nigdy nie miałam podobnego efektu...
Link do produktu: http://www.kosmetykizameryki.pl/revitale-magnetyczne-platki-na-nos-wagry-pory.html

Vollare, Lipstick Colour Pomadka Nawilżająca. Cena: 1,49
Wybrałam dwie. Jedna w kolorze 01, druga w kolorze 02. Chcecie swatche?
To co mnie w nich odpycha? Przeraźliwy zapach... Jakby mocnych, babcinych perfum. Pomadki nie są też jakoś super nawilżające, ale czego wymagać za tą cenę?
Link do produktu: http://www.kosmetykizameryki.pl/vollare-cosmetics-lipstick-colour-pomadka-nawilzajaca-01.html

Bourjois, Mineral Matte Podkład w musie + pędzel. Cena: 24,99
Wybrałam odcień 81, jednak akurat nie jest dostępny więc podlinkuję 82.
Był to produkt, dla którego zdecydowałam się na zakupy w tym sklepie.
Spodziewałam się naprawdę genialnego produktu. Co otrzymałam?
Małe, poręczne opakowanie. Mus jest bardzo delikatny, po nałożeniu na skórę od razu matowi. U mnie mat utrzymuje się przy tym produkcie do dwóch godzin, co i tak jest rekordem.
Link do produktu: http://www.kosmetykizameryki.pl/bourjois-mineral-matte-podklad-w-musie-pedzel-82-vanille-delicate.html

kosmetykizameryki.pl to przede wszystkim bardzo szybki serwis! Produkty dotarły do mnie w ciągu dwóch dni! :-)

Macie swoje ulubione sklepy internetowe? Piszcie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz